Monday, August 2, 2010

Serabut

Rasa nak menangis sangat. Sangat.
Well memang dah nangis pun. 


Tapi kepuasan tu takde. Hati aku masih rasa xsenang.  
Aku betul2 nak cerita kat member2. Tapi entahlah.


Walaupun dah cerita. My heart just seem tooo dense and deaf about my feeling.
How come my own heart doesnt understand her own feeling huh? T____________T  


Harap lepas ni takde masalah macam ni. Ever again.

 
Kepada yang sudi risau. Takpe. jangan risaukan saya.
Saya dah besar, Saya akan cuba lebih bersikap matang dalam hal ini. 


Tapi aku betul2 sangat tertanya2 adakah apa yang aku buat tu betul2 menunjukkan kedewasaan aku? Just wait and see huh?  
Good luck in your life.


Well to be honest today aku dah okay sikit.
Cuma semalam lebih kronik masalah perasaan aku.

4 comments:

hikmah128 said...

cikk wahida,,
marilahh berkongsi dgn saye,, ;)

suara yg menyatakn said...

kamu mngapakah weed???
hikayatkan pd sy..hehehe

adeq nur said...

saba ye

~hAti bErgEL0jaK!~ said...

thanks all for your comments.
im okay now:))