Thursday, May 27, 2010

masa lalu and hakikat kehidupan wahida XD



ive got a very strict lecturer for my aqidah's tutorial.
her gaya reallly mendebarkan hati kuuu if she got angry.
so moralnya off course never ever let her became angry because of me.
xbest ah lau kene blacklist ngan cikgu sendiri kan.macam xberkat jee.
actually i admired her well,she reminded me miss nor.my beloved english teacher when im form 3.
miss nor was moreeeeeeeee strict than my lecturer.waaaaaaaaaay ahead okayyy.


saya rindu miss nor XDD
pengakuan berani mati aku.haha.
dulu selalu gila kena marah.xkiralah dari hal pengawas ke hal homework.
menangis pun memang banyak kali kot.
dah tu dah kena marah weh.depan cikgu2 lain lak tu.
n xsilap aku ada sekali tu my mom ada sekali kot.aishhh.
hmm.tapi marah kan tandanya sayang.
masa aku kat smka takde cikgu pun yg marah aku.bukanlah sebab aku student baik,alim,warak ke.tapi just because i think they dont really pay attention to girls.always the boyssss!
layanan yg aku dpt kat smka xsama macam yg aku dpt kat sta.
maybe disitulah start culture-shock aku.hmm.

aku rindu sta.
tetiba je rasa nak jiwang ngan sta.haha.
padahal warga lain tu tak ingat pun kat aku.




aku rasa aku selalu gagal dalam membina hubungan persahabatan yang kekal abadi untuk selamanya.
kenapa begitu.
aku selalu rasa cemburu bila membaca atau tahu kisah orang yg mempunyai kawan baik dari masa kecik yg still baik sampai sekarang.
aku selalu rasa aku tiada teman menangis.aku yang memilih begitu.
i just dont really want to show my vulnerable side.i think soo.
its not for perhatian umum actually.
biarlah au je yg tahu rasa hati aku gimana.
oh ye.aku juga susah untuk meluahkan apa yg aku rasa dengan sewenangnya pada org kite baru kenal rapat.
tapi im realllly a big cry baby.still am.cuma ianya lebih controllable.


buat masa ni malas nak tulis post yg menarik-tertarik.apa yg aku rasa tu yg aku tulis.
im really sorry if my word and pemengarutan macam budak tadika.
but sincerely.this is seriously me.never been good in putting words beautifully.
pardon my weaknesses.
nak jelajah dunia blog pun rasa cam xberkesempatan je.
yalah.blog aku sendiri xterjaga ni.
sangat rindu nak baca belog2 best.
nantilah bila keadaan dah stabil aku try.

notajarikelingking:esok balik bp lagiiii.yeah.my housemate kept saying the same thing.i just really feel like going home now.
skrang kan tengah xberapa nak bizi.nanti lepas ni time bizi.konpem aku xdenye dpt balik.jalan2 kl jela kott.

No comments: