Thursday, May 27, 2010

smkajb vs AP :DD

tanggal 15/05/10 aku bersama 3 rakan baikku masa kat smka telah ber plan untuk ketemu. tapi well seriously aku sangat annoyed thira xdapat join.penat je aku habiskan anak tekak jerit2 kat dia suruh dia datang.sob3T_T
kecewa betulllll.
tapi apepun still enjoy and have fun jumpe ifa and temah:))
sayang korang coz xmungkiri janji:DD

memula cik temah amik aku kat larkin,then kami terus ke jusco.
sampai situ off course makan adalah yg terpenting sekali!dahlah masa tu dah agak lewat,tapi punyelah susah nak decide tempat makan.memasing memalu taik ayam.hahah.itu saya sebenarnyaaaXDD
at last,kami pilih kfc,sebab kfc tu pun dah kat ujung dunia.dah molek la tu.
aku baru ingat nak tengok wayang.tapi xdapekk:((
sebab sangat lamaaaaaaa xtengok wayang.last tengok masa birthday last year.lama gilaaa.
so last2 we decide to play game.yeeehaa!
budak pakar main game nak tunjuk hebat nii.haha
masa aku main game kereta tu,ada budak tu tunggu kat sebelah aku.die tengok je "akak yang pakar main game ni" main game kereta tu.then last2 sebab taktahan tengok aku teror sangat kot,dia siap bagi tunjuk ajar.haha.maluuuu beta!sungguh!XDD
the last program was ronda2 baju.ingat nak beli seluar slack,tapi at last tak jadi.takpe.selamat duit kuuu.

then kami pulang dalam kul 6.tapi malam tu stay uma temah.arigatou temah:))
kirim salam kat mak kamu yee:DD


starting hari senin tu.my housemates tetibe rajin nak berjogging.
aku yang memang dah xde benda lain memang follow aje aktiviti berpekdah ni.
lagipun aku sedar my kondisi.haha.
sangat best kot:)
then jumpa ustaz sudan kami.hee.
jenuh nak pikr ayat arab weh!!
kekadag hentam je cakap omputih.nasib baik ustaz tu paham.
tapi asyik ulang ayat jogging in te morning.padahal masa tu panas terik di waktu petang.musykil2:)
masa hari 2nd jogging tu ada anak dia skali.wah3.comel n mesra!
siap salam tuuu.aku yg gatal ckap nak salam sebenarnya.

aku nak letak gambar.yeay!
rembat dari ika je semua ni.











2 comments:

Razman said...

pic tu, tasik s7 s.alm kan?

~hAti bErgEL0jaK!~ said...

Eh xdela.
Kat Nilai lorh ;)