Friday, February 19, 2010

mini reunion:)))


entry semalam yg tentang tira tu.aku baru perasan,ianya adalah entry ke-100 aku.hohoh.xpercaya dah 100 entry aku karang.

actually semalam things happen groomily.hehehe.at last aku dpt jugak hang out bersama teman2 tersayang.yeahh.walaupun ada segelintir teman yg xdpt hadir and segelintir yg lain yg aku xajak pun.but never mind that.reunion yg aku anjurkan tu bukanlah untuk kawan2 dalam kapasiti yg ramai sebenarnya.just untuk member2 yang rapat and yang dekat dengan bp.aku malas nak ajak dak2 yg duk jb turun b.mesti konfem diorang xdpt turun.so before it'll hurt me to receive many declination,its better i dun even ask them right.huhu.seems im afraid of reality.but thats just it.

well.memandangkan aku xdpt pegi reunion dak2 ni yg dekat jb sinun tu,makanya otak aku memang dah dok pikir,alwajibun for me mengadakan reunion sendiri di bp.hehe.maka berlangsunglah reunion itu dgn jayanya.walaupun ada saat2 kritikal berlaku sebelum reunion berlaku.haha.

aku memang memula plan ajak dayah sadok,,then kami memang konfem akan berjumpa pada hari khamis.so malam khamis tu aku ajak jela sesapa yg possible dpt dtg.malangnya,miss pojiah yg kurindu2 xdpt join,sebab dia da balik ganu,amboi cik akak,xsabar betul ea nak smbung study.hehe.so aku ajak fathin and zura juga.

tetibe,didapati,famil aku esoknya nak balik kampung pulak.maka,aku terpaksa meng'cancel'kan reunion ni.tapi cancel yg tergantungla.makanya tetiba family gue kata,tidak mengapa,i'll just go on with my plan.so,cik hidayah pula esoknye dgn bahagianya bangun lambat sebab die assume reunion xjadi,sebab tulah kami start leawt,dlm kul 2 baru makan.haha.apecer.



aku,zura and fathin si kain lembik.haha


aku dan miss zura


ini gambar lepas makan:)
semua muka kenyang ajee.especially me??yeke??haha.

after kami habis makan miss zura pu ciao,sebab kat kampung die ada kematian and die kene babysit anak sedara die.so babai miss zura.

then,aku dayah and miss fathin pun meneruskan penerokaan di bumi bpmal yg tak berapa nak indah tu.overall segala aktivitas yg kami langsungkan aku berpuas hati:)

kitorg just meronda2 meng'window shopping'.aku at last membeli seluar slack hitam.hehe.lepas puas meronda,kami memang kebuntuan tatau nak buat ape.almaklumlah,memasing memang xghety bersosial.haha.memasing xde pengalaman sgt beronggeng ronggengan.aku ni xpernah lagsung tgk wayang tgk wayang kt bp.begitu juga miss fathin and miss dayah.kami juga xpernah berkaraoke hatta di mana2 tempat sekalipun.manakala kami juga tidak expert main boling and miss dayah pulak xpernah main boling.maka,disebabkan kami ni terlampau banyak yg xpernah,maka ingat nak buat semua tu.except that when we masuk tempat wayang,cerita xbest and start lambat.so plan tu di cancel.kami pun ingat nak berkaraoke,tp plan tu pun kami cancel setelah duk meneleku menu2 lagu.kami merasakan suara kami yg xsedap ini,tidak perlulah dipertonjolkan.aku juga lebih merasakan jika kami masuk dalam box,mesti lebih banyak gelak(obviously org yg bnyk gelak tu adalah aku.ratu gelak:P).haha.maka,plan tu pun xjadi.lastly,kami decide main boling.masing2 menunjukkan ketidak'power'an memasing.haha.dayah tu siap terpelanting lagi bola bolingnye.bapak lawak.dahlah terpelanting ke belakang.adoyai dayah.sila tambah berat kamu.makan banyak2 sikit ye.haha:)


ni lah score kami yg tinggi meletup2 tu.haha.sila percaya.

lupa nak sebut,kami sempat mengadakan sesi bergambar di tempat game.huhu.sangat fun oke.rasa nak balik zaman bebudak balik aje.hehe.
inilah antara koleksi gambar2 kami rakam.


miss fathin dan aku:))


miss dayah and aku:))

kawan baik saya sampai bila2..miss fathin and miss dayah..dua2 da berpunyaaa:)

nak sangat jumpe korang2 lagi.paephal,later lau ade reunion yg batch aku buat,insyaAllah aku PEGI.DIJAMIN:)

3 comments:

Mujahidah Amar Ma'ruf Nahi Mungkar said...

kn kena wt mini reunion..

Mujahidah Amar Ma'ruf Nahi Mungkar said...

kn kena wt mini reunion..

~hAti bErgEL0jaK!~ said...

hihihi.terpaksalah buat.kitorg da lama sgt tak jumpe.plan2 sebelum ni asyik xjadi je.hehe.next time ju ikut laa~