Thursday, December 17, 2009

salam maal hijrah


takde tujuan khusus untuk entry ni...entahape2 je kan..org macam ni macam xde tujuan n arah hidup..yeah i admit that..aku masih dalam bot yg mungkin akan karam bila2 masa je..ape cara2 nye supaya my boat xkaram eak???i'll think of the ways nanti dalam sepanjang kehidupan aku..
but...
we learn from our mistakes..perhaps kalo my boat karam,its 4 the better right..4 me to improve myself..4 me to sedar diri sikit..thats right..banyak masalah diri aku ni..aku tahu tu..entah bila kau nak berubah ni wahida????
jadi bersempena maal hijrah ni..
nak ucapkan salam maal hijrah untuk semua..
marilah kite berhijrah ke arah yg lebih baik..
kalau nampak aku buat salah...
sila tegur..
aku akan cuba perbaiki diri aku..
dah tua dah aku ni..
dah hampir 2 dekad dah hidup atas muka bumi ni..
jadinya..
maaf zahir batin:)
hahaha

2 comments:

Anonymous said...

hmm
semoga ko diberkati
dan berubah ke arah yg baik

~hAti bErgEL0jaK!~ said...

yeah..
tq:)
ko pun fatt..