Monday, November 9, 2009

ouh no!!its arabic time!ayak!



ghodan(esok)...
ana imtihan allughatul alarabiyah...
ana la ready...
ana khauf(takut)...
tatabahasa ana qolil jiddan...
ana risau...
ana selalu rase bahasa arab ana mase f.3 is way much better than now and mase f.5 dulu...
kejadah je kan aku nih...
org bile maken jauh belajar nye makin naek...
nih maken turun lak...
aishhh(-_-")
jadi sesape tolong lah aku...
aku terdesak...
huhu...
aku riso lau die kuar istimak...
haram jadah kang aku xpaham...
aiyak(-_-")
dahlah kalau die tulis soalan tu pun lom konpem seh aku paham...
ni die nak kuar soalan dengan membacekan soalan terbabit...
korg paham ke?
layan ahhh...
wat2 paham sudeh oke?
hahaha;)
jadi sekalian manusia...
simpati lah pade aku...
hhaahha...
masalahnye ape yg aku tgh buat nih...
sebok nak update belog...
hahahah...
aku juz nak ilangkan stress kejaaap je...
lepas nih promise study...
k.yana tercinta da tunggu tuh...
sebelum tuh aku nak tunjuk gak buku arab aku camane...
ngan kamus vesta kesayangan aku...
wuwuwuw...
aku xdpt bayangkan idup aku kt bumi usim ni tanpa vesta...
(untuk org yg malas cam aku ni nak bukak kamus arab yg tebal gajah tu)
vesta adalah yg terbaeeeek...
huhuhu...
pepon...
sila pray 4 me...
pray!
pray!




bahasa arab 2 lagi susah weh dari bahasa arab1...
haishhh...camane la ley jumpe arab lagi nih;)




kang die bagi tempat kosong yg panjang kang aku xmahu kawan ngan ko encik soalan...
huhuhu(maaf kualitas gambar xbaguih)



ini vesta parent aku bagi...sayang gile kt my parent..thanx 4 d vesta n everything..muahhh




itu die...dalam ni ade kamus arab sekali... lau yg just dlm bi tuh...die ade tandatangan dr.fazley...so utk mengurangkan ke'kempun'an xdpt tndtgn fazley...aku wat tndatgn sdiri...(tipu je weh...syg ah nak menconteng vesta ku itu)huhuhu



sekian,....sampai sini je...ouh ye ari rabu ade kalkulus ahhh...sila doakan sy dengan seikhlas ati oke;)))tenkiu:))till then.daa!adios!

8 comments:

SITI NOR FADILAH :) said...

insyaalah anti bleh lakukan!
uhibbu alughatu al-arabiah jiddan!

syue anak mustaffa said...

huhu good luck sissy!

p/s: eleh, nanti org upload my besta gak kt blog. :p

~hAti bErgEL0jaK!~ said...

SITI NOR FADILAH!
syukran2!!..ehehe..
INSYAALLAH;))

syue anak mustaffa!
arigatoh adek manesss...
hahah;pp

p/s:dah berzaman ade besta baru nak upload gambar besta..piiiiiraahh..hahaha;)))

syue anak mustaffa said...

ekeke. saya tidak mahu riak! :p

oranglidi said...

er.. ana anta.. er.. takbir!!

Fatt Chin Choy said...

ustazah... aku malu wat entri yg ko baca

wakaka

~hAti bErgEL0jaK!~ said...
This comment has been removed by the author.
~hAti bErgEL0jaK!~ said...

syue!
senget.!bajet berhati mulie.haha

oranglidi!
er...limaza anta?haha

Fatt Chin Choy!
xpe..aku ustazah rock..haha..ha tahu malu ekk.kang aku tangkap ko kang.haha