Thursday, November 11, 2010

Masihkah kita kawan?

Percaya atau tidak kawan aku dekat mukabuku setakat pukul 2 petang tadi adalah sebanyak 420 something. Jumlah yang takdelah sebanyak and setanding dengan orang yang ada kawan sampai dekat 1000? Xsampai pun separuh. Then 10 minit selepas itu hanya tinggal 213 orang sahaja, tunai. Hahaha.

Then, tadi bila aku go through my list of friend, I guess I want to delete some of them yang I xkenal yang I kenal dari game etc. Tapi, guess what aku telah men'delete' my real life friend. Kawan yang memang aku kenal. I can't help it. They didn't even try to approach me to tegur aku ke apa ke, so why are they even in my friend list walaupun kita sesama kenal. Tapi still diorang takde tanya khabar berita aku. So adalah tidak perlu untuk aku menyimpan orang sebegitu dalam friend list aku. The outcome : YESSS, I am a lot happier.

Walaupun aku rasa tindakan aku tu adalah gila dan sengal, tapi ada aku kisah. Hahaha diorang pun entah2 tak perasan pun diri diorang tu di'unfriend'kan oleh saya. So I want to say in case memang lepas ni takde peluang nak cakap ngan orang2 yang telah dibuang itu, good luck with your life :)

Aku nak update livejournal, tapi kat situ kena fully speaking. Adehhh ( -_____-")
Nanti-nanti lah ek. Hmmmm :D

No comments: