Saturday, November 20, 2010

Itu K.A.M.I.

Esok sudah pulang ke Nilai. Oh sangat tak rela. Nak duduk rumah jeeee lau boleh. Boleh gitu ? :P
Tapi dah dekat sangat dah dengan exam. Doakan saya. Thank You! :)

Admittedly my heart still not recover yet from the things that happen. But well, lets just see what will happen tomorrow and the day after tomorrow and the day after after tomorrow and after after after. :)

Harap hati dan minda saya kuat. Yeah!

Tapi sepanjang cuti ni, ia memang mengingatkan aku pada ukhwah ku pada waktu sekolah dulu.

Tiqa, thank you so much for spending time with me. Harap kita berdua dapat tabah dengan our friend k? :) Kita boleh! Jom bebila dating lagi ye sayangsss :)

Tira, Temah and Ifa. YESSS I miss you all like crazy! Ngeh ngeh. Setelah buat projek gempaaaak lagi menarik bersama saya sangat excited. Awwww :DD
Nak letak gambar la! Temah saya copy je dari blog kamu, boleh? haha guna dulu baru mintak permission kan. Tahapa2. :P





Yes. Itulah projek mega kami. Idea tulin dari aku yang bijak. Hahah takde maknanyaaa :P
Tapi serius aku enjoy buat benda ni! :)

Setakat ni, persahabatan2 inilah yang paling aku hargai. Sayang korang semua :D

Kawan yang lain pun aku okay aja. Tapi depend ah. Kalau sekali dah kena kencing, hati susah sikit nak terima. Tapi aku pemaaf orangnya. Hahah.


Okay Yamashita Tomohisa nak buat solo concert tour kat Asia! Ohmigodddddd! Aku sangat excited oke!
Pagi khamis tu masa aku tahu, taknak aku menjerit satu rumah pulak kan. LOLOL.
Sadly, the nearest place, he gonna visit is Thailand :(
Anyway, I am seriously super happy with this news. Hope he will be success! With his upcoming solo album and later DVD. Do your best! :D



P/S : I didn't cut my hair lagi. Hahaha sudah ku dugaaaa! lol

No comments: