Saturday, March 6, 2010

senior yang *#$*##**$!!

sakit hati tahu.tu yang aku rasa.aku geram bila sesatu hubungan yg kite jalin itu hanya one way communication.diorang fikir diri diorang jee!tahu ar korang tu senior kitorang.tapi.well.sila hormati hak kami.kesian la sikit.sikit je tau.xbanyak tau.kat kitorang.kolej kitorang bukannya sejengkal je ngan kampus.kolej paling jauh oke.as if korang tak tahu.sila tunjukkan sikit kerasionalan nya perbuatan korg tu.kitorang da siap2 seawal 8 pagi.dan tunggu bas dari pukul 8.30 oke.sempat berpanas n berhujan lagi.takkan dari masa tu,korang xboleh amik inisiatif untuk call kami2 hah?takde kredit?pleaseee.xkan semua xde kredit?member bola baling korang,pinjam hp diorang ke.susah sgt?taip je mesej,ckp korg ade hal,dan that experiment-shit-thing yang korang ckp nak buat pagi sabtu tu xjadi.susah sgt ke?pikir kesenangan korang je kan.tahu x ape yang aku kena korbankan?tidur aku.fanfic aku.haha.seem not serious.

but.sila fikir sikit ar.kitorang taknak ar jadi kurang ajar ngan korang.tapi kalau korang keep acting like that.macam kitorang ni sampah(huh?haha).pandang kitorang sebelah mata.ni bukan first time,korang ketepikan kitorang just for ur own fucking good.i can say da banyak kali.before ni,masa yang korang buat lawatan pegi mana tah.xajak pun kitorang.last2 kitorang kene sembur sbb x mesra ngan senior.xjoin senior punye program.helooo.dah kitorang x di inform ape2.macamana kitorang nak pegi.sedih tahu.huhu.

ape2 hal tolong ar ubah habit x sihat korang tu.oke?

mungkin di pihak kami,si junior yang mentah ada buat salah.so soriiii la.tapi as far as we know,kitorang xde buat ape2 kesalahan pun.whatever la.sick of it already.


aku fikirkan this entry masa kat dalam bas,on the way nak balik kolej dari kampus tadi.mengapalah diorang macam tu.haishh.and masa on the way nak pergi kampus pun aku ada terfikirkan satu entry berdasarkan perbuatan member aku.haha.sori kya.later aku story.but the story just inspired from her action.not totally tell a story about her.so xsalah kan?hehe.

till then.aku nak sibukkan diri aku dgn fanfic.hehehe.gila baca fanfic da sekarang:)
buubye semua:)

3 comments:

ciksab said...

hehe..mara benar nampak yer..ala..tape..weed en bzzzzzzzzz kat sana..hahaha..

hikmah128 said...

sabar yerr weed,,,dugaann sume nie,, ;)

JaJa'Z said...

u've been tag by me..check kat blog akak ok..