Sunday, February 14, 2010

journey to the north from south:)

awww..
awwww..
nothing much to tell..
i'm going to go to kl back..
hahah..
padahal baru bertolak dari kl semalam..
whatever:)
our plan is..
to stay at my aunt's house at banting..
tehn,the next morning,when my father is reunioning(while i cant.sob3.cant get over it lagi laaa).me and my mother and my sister and brothers are going to beronggeng2 berjalan2 menggunakan lrt.ho yeahh.haha.aku jadi pemandu pelancong diorang.for your information,my family xpernah gune tren or kereta api or lrt or whatsoever transportation related la.coz normally and basically we just using our car.ehee.so.kite lihat la esok.bagaimana si pemandu pelancong yg xberapa nak expert ni bawak family die jalan2 kl.hahah.padahal kan.nak bagi point tambahan ah.aku naik kl gune lrt sekali je kot.haha.oh ye.due kali.tp yg lagi sekali tu macam xperlu dikire kot.sebab tu pegi uma makcik kt serdang.yg lagi satu pegi mid.lokasi inilah yg gue akan bawa family gue.waduh2.gampang banget.haha.we'll see.hope xsesat la pulak.huhu

wish me luck with my journey.ho yeah.
frens.hepi holiday and reunioning k.
im such a hepi girl:)


p/s:my back seem lenguh2 laa.sakit dol:(

No comments: