Saturday, February 20, 2010

fanfic adalah rawatan resdung.

tajuk tu just menggambarkan ttg apa yg aku akan ckp.sesungguhnya adalah sgt tipu fanfic penawar resdung.sungguh.hua~

im crazy about fanfic now.
huaaa~
it seriously so damn good.
really like it to happen real life.
although i know seriously it doesnt have any or a bit kena mengena dgn aku pun.
tp hati gua rasa gumbira.
maka it does have connection ne.

aku geram dgn that guy.
aduyai.cari pasal je.buekkkk:P

aku da nk balik kolej esok.
hua!
xmahu balikkkk.
:'(

tadi gua buat rawatan resdung.
tapi wa tak rase ade pengurangan pun.
hidung still tersumbat.luckily rawatan resdung tadi xsesakit and seperit buat rawatan yg asap.
takpela.at least sy cuba untuk merawatinya.tsk.
any suggestion for a better penawar untuk resdung?
segala info amatlah dihargai people..

No comments: