Saturday, December 26, 2009

esok dong!!!!


esok tiket bas pukul 10.30 pagi.
agak awal ah.
coz aKu sudah serik.
wuhuhuhu.
yang latest aku balik u hari tuh.
aku balik dah maghrib.
dahla sensorang.
seram kot.
dekat lrt n kt nilai juga tu mcm2 je leh jadi.
lelagi nilai ah.
banyak warga asing kot.
batang benar lagi seram.
pernah ada kes rogol2an di situ ye.
dangerous dowh.
tapi takpe.
wa kental dan kuat.
hahahah.
esok pun aku balik sorg je.
malas nk cari kawan.
hidup biar ah berdikari.
ececececeh.
hampeh tol.
sejak bile tah aku tahu berdikari.
blegh:P
oh ye.
aku dah plan ngan kya.
nak shopping kejap esok.
kau bayangkan ah.
aku xready barang2 keperluan satu pun oke.
so jangan nak kate aku shoppingholic ke hape ke.
haha.
lagi satu.
nilai tu bukannye best pun.
hek.


p/s:malas nak kemas baju boleh?ouhh..tolonglah kemaskan
p/s 2:x plan pun nak updet.tp sebab dah ade fan suruh updet.ai layan je.kalo die tak bace n x komen siap die.syueeee!:P

5 comments:

syue m said...

ahem! i'm reading. and commenting. hehe. arigatou for mengabadikan my name here. and yeah, kemas baju sekaraaaaaaaaaang!

hahaha panjang tak komen. weee

~hAti bErgEL0jaK!~ said...

wahahahah.
syue komen ahhhhhhhhhh.
baik.jap gi nak kemas ah:P
sane2.
sila abadikan my name too:P
wekkkkk

Razman said...

so, nak kena komen ke x ni?haha

i'msosupernotcool said...

jgn komen encik razman oi..

~hAti bErgEL0jaK!~ said...

razman & imsupernotcool:
komen jela..kalian berdua ni kan...hehe