Monday, December 21, 2009

6 days to go


bismillahirrahmanirrohim...
1st time tu starting tulis entry dgn membaca basmallah...
bagi berkat sikit ini entry:)
aku malas betul nak pikir pasal hal dah nak naek sem...adehhhh...
otak belum fully ready ahhh...
apecer ni...
aku juga takut nak berhadapan dgn ape yg bakal aku hadapi pd sem 2 nanti...
ape yg akan terjadi???
adakah aku akan terus begini??
bile memikirkan semua perkara...
aku jadi takut...
haishhh (mengeluh lagi)...
paper pun...
aku mahu enjoy dahulu sementara masih ada waktu...
aku mahu berubah!
Ya ALLAH...
kuat kanlah semangat aku untuk sem 2 nanti...
semangat untuk aku berubah...
ouh yeah!!
demi bangsa, agama dan juge negara...
hell yeah!!!!
hahahahahah:P
bapak poyos kan ayat...
marilah bersama2 mendoakan kejayaan kite di dunia dan akhirat...

daaa~

p/s: sy syg semua~

No comments: