Wednesday, November 11, 2009

aku diri akulah,its just me!


********

  • dalam hidup ni macam2 hal pernah terjadi kat aku..perkara yg memalukan..perkara yg membanggekan..perkare yg melucukan..dan semua yg terjadi itu adalah proses untuk mematangkan diri aku(walaupun belum cukup matang oke!xboleh jadi bini org lagi, emak orang apetah lagiii!!!)huhu..jauh lak imaginasi..tapi sekarang ni aku admit..keperibadian aku berubah..eh salah keterbukaan minda aku berubah..haha..kalau dulu cakap pasal kawen je mesti akan ade org kate gatal or whatsoever or yg skeptikal..aku pun memg keseganan terlebih..tapi sekarang aku da open minded sikit..ahaha..n orang2 sekarang lebih open kot..tapi baru part kawen aje..not more than that..haha..tu kekadang bile terjah belog ah fatt(bukan name sebenar) cam terkejut elektrik ahh..haha..tapi xpela..tu pengetahuan gak..juz jgn overdose ah amik..haha..(maap letak name ko kat sini..tu bukan name sebenar ko kannn..hahah)jadi ape pulak relevannye belog ahfatt(diulang bukan name sebenar) dalam hal ini..well actualy bukan belog beliau je,banyak lagi..tapi aku lebih kerap ke belog die..cam ade tarikan magnet(yeke?haha)tetibe macam jadi entry untuk beliau puleee..haha..back to the main story..benda2 @ perkare2 macham nilah yg mematangkan kite..menilai baik dan buruk sst perkare..maybe dulu kite pandang dunia sebelah mate je..tapi bile jumpe perkare2 baru,kawan2 baru,kehidupan baru..mate kite dah terbukak lebih luas(walaupun mungkin baru sebelah mate je)still.ade peningkatan kan?aku juge sebenarnya suka sesuatu yg boleh membuatkan aku berimaginasi..i mean..membuatkan otak aku bergerak dgn kreatif dan inovatif..aku tahu yg ramai gak kawan2 especially sekolah agame itu or adek2 aku yg mengeluh,terkeluh kesah mengenangkan ke'lampi'an terlampau aku ni..so dgn adanya sst yg boleh mencabar otak aku..aku akan jadi lebih kreatif..wahaha..kan macam dah putar belit ayat aku..haha..maaflah aku dah lame tak menulis karangan bm...muahahaha..paling latest karangan aku wat pun dalam bahasaarab(mangkokkkk gile korg tahu!sampai EMPAT a.k.a 4 a.k.a FOUR a.k.a ARBAAH karangan a.k.a essay a.k.a insya' dalam masa xsampai pun 2 jam oke..aishhh(-_-")aku gerenti lau korg bace karangan arab tu, budak2 yg xpernah belajar arab pun leh faham!ahaha..bayangkan betape budak2nya ayat aku(tu belum ditambah dgn kata2 pinjaman,i mean macam bile kite xtahu ape perkataan tertentu dlm arab or other languages so normally mesti kite akan tulis dalam kurungan bahasa melayu bg those words yg kite xtahu..haha..aku selalu ah wat cam tuh..normal ah kan..aku xbijak..huhu(-_-")sebagai contoh..bagi those yg tahu..adek2 aku semua dekat tempat2 yg bagus..i mean BAGUS dari aku..aku tidaklah merendah diri amat..juz dapat tumpang bangga macam agak sedih kan bunyinye..aku pun tak tahu lah ape nak jadi dengan aku ni..aku tahu aku boleh..tapi YA ALLAH..perangai xberubah2 weh..ENTAHLAA..aku nak jugak jadi macam org lain..adui2..tetibedatang pulak mode tensyen bile sebut ttg hal ni..oke lah..sebelum kemerepekan berlangsung dgn lebih berleluase..better aku chow dulu..till then..nantikan kemerepekan aku yg seterusnye..hua~!!



p/s:tetibe nak taruk gambar ni..wahaha..sebab bile aku pikir balek..jiwa aku..otak aku tgh kacau..sungguh..sangatttt kacau..n actually perut aku..SANGATTT lapar..huhu..k nak gi makan..(0_*)

3 comments:

Unknown said...

pergi la makan kalau lapar..haha :)

Anonymous said...

blog aku ada ciri2 pendidikan seks ker? hahaha

~hAti bErgEL0jaK!~ said...

cik EPAL!
okie..dah makan pung;))

Fattttt!
er..er..agaknye?ahaha