Wednesday, February 2, 2011

selamanya di hati saya.

Okay bagi yang tak tahu menahu tentang hal ni, meh2 i story, ni kita inbox sesuatu nombor kat fb sesapa yang kita nak, then dak tu akan reply dekat wall diorang, story ttg korang :D mahsyukkk! Dan saya rasa sayang lau benda comel2 begini ditinggalkan macam tu je, so aku decide nak tempel benda ini seperti syu and tiqa buat :D
Ni buat kenangan aku pada masa depan! :D


0907- i've known her since i was eight. 
tapi rapat sejak naik sekolah men dan bersama sama mengharungi masalah hormon bila suka mengusha lelaki hensem dekat sekolah agama, tusyen dan darjah khas.:P 
adik angkat punyalah banyak kita berdua ni. 
i love hangout with her :D tengok wayang berdua ! :D
i love her and i want her to be my best friend till the day i die :D

obviously i love you toooooo! 
sesungguhnya waktu homon tak stabil yang kita alami bersama itulah waktu terindah alam remaja. wahaha ayat tak boleh blah :P



129 - my bestfriend ever,,tua 3 hari dari aku,,sorang yg ceria tapi sensitif senanyerr,,hehehe 
the moments when celebrating aidilfitri together is the best moments everr,,first time dapat celebrate sama2 kan2??
hope lepas nie kite akan sentiasa ada masa utk bergembira sama2,,hehehe cyg kamu slalu! ;) *kiss*

ahaha. rindu moment ituuu :D raya ni jom buat lagiii! :D hopefully saya dah boleh drive ahhhh :D wah, drive alone ke JB, memang cipta rekod ahhhh :D


810 :: yeah, Penolong klas dlm 5 omar dulu. 
rajin + terbaik kot! :D tapi sian die, asyik kene buli je ngan dak2 kelas2 aku.ish ish ish. 
die jnis yg happy go lucky, ceriaaa jek ^^ wlupon die f4 baru masuk, takde lah susah mane pun nak get along ^^ 
& kipas susah mati korea. hahaha byk kngan mase kat kelas dulu. miss u! :)

ahaha aku suka jepun lorh. kipas susah mati jepun~ korea sikit2 jek :D
um rindu korang! :D


wawa....awak budak yg comel!!!kite kwn da lama kan...
dari darjah dua kan?kita berjiran pulak tu...
even aku dok maktab pon, family ko datang gak tolong kat uma aku time kenduri, ingt x?huhu...
time kat sekula agama dl, aku selalu teringt ko minat kat izzu..haha....
n sbb ko dok usya dia gak ar, aku boleh ter kenal ngan dia....
n jadi kwn baik..hiihiii....ko, ikin , syue n ika, mmg terbaik lah...
dari dl sampai sekarang kalau jumpe korg, mmg x kering gusi n x bosan lepak ngan korg, frens forever =)


haha yup2 memang our family rapat! :D
izzu tu past~ haha rasa lawak je balik semua kejadian sekolah agama~


okay, aku nak gi indon dah esok, wish me selamat ajalah ye :D
excited :D

No comments: