Friday, June 25, 2010

hidup xselalunya indah

Tweet tweet.aku melalui miggu yang paling mencabar di usim the last two weeks i guess.macam2 sangat yang terjadi.terdetik jugak kat hati aku,apa salah kitorang?apa salah aku?kenapa hidup kitorang kat rumah tu macam...*****...tsk...
but really aku pun tak boleh nak explain lebih2.cukuplah sekadar ada yang sudi mendengar masa aku sangat perlukan somebody and masa aku rasa sangat rapuh bagai angin lalu.
bukanlah aku hubungi korang masa aku tengah bersedih.xde kan aku buat macamtu?xdekan?
cuma kekadang aku jadi segan sendiri lau aku asyik menceritakan masalah aku je.haha.
tapi apepun aku sgt nak ucapkan terima kasih kepada sahabat saya itu:)

to my housemates yang sekarang dah reti nak bukak and cari link my blog.haha.selamat membaca la.dalam ni kekadang aku lepaskan je pape yg terpendam kat hati i:)

to my kaki yg ada lubang kecik sebab tercucuk duri atas sebab percubaan berani mati aku dan mira untuk merentasi longkang yg gedabak tahap xingat lantas menyebabkanku tercedera sedikit,cepat2 la sembuh.tapiii takut nak gi klinik ni.hahah.

to my beloved yamapi.happy releasing new single.happy new cm ye!!really love your current hair.ohmigod FLAIL!HAHAH.sumpah gedik.

next week exam.aku bertekad nak studybetul2.tapi ianya dalam arab,takut agak lemau my jawapan.tapi aku akan cube sedaya upaya.weeee weeee :))

my result tok sem 2 dah kuar!alhamdulillah ada improvement.saya xsebijak n serajin akak2 adik2 abang2 yg dapat DL.hanya cukup2 makan aja.tapi aku sgt bersyukur:)
arab tu agak unexpected au dapat result gitu;))


No comments: