Thursday, February 4, 2010

gemuk,reunion.my JE lovers!!


saya gemuk.
saya gemuk.
saya gemuk
ye.
aku tahu aku gemuk.
xperlu ah korang nak dok ulang2.
waduh.
reunion itu nanti.
akan mengembalikan kembali kenangan dulu.
akan menyemarakkan kembali rasa sakit di hati.
mungkin.
if i dun control teh situation so well.
afraid my water from my eyes flow laaa.hahah.
tatabahasa bi sungguh teruk.
tapi akan ku xpeduli pada semua lelaki.
misi aku.
masa gi reunion kalau boleh jadi manusia paling senyap.
di mata lelaki biarlah aku xwujud disitu.
biarlah aku bersinar dan bergemerlapan di mata wanita.
wakaka.
ayat xboleh belah.
tp tulah langkah paling selamat dapat dibuat.
maaflah.
sy memang childish.

but.


this is me.
im exactly where im suppose to be now.
better light shine on me.

ahahha.
tetiba menyanyi pulak.
dahlah lirik salah2.hahah

my lappy sudah semakin sarat dengan segala video yamapi.
wahahah.suke3.
di samping my new star on list.takki.hehehe.
takizawa hideaki.comel ah diz guy.
check it out guys.




inilah takki.awwwwww~



aku suke pic ni.tu yg saja letak gambar news.



yamapi!!!!!!! daisuke.aku semakin mengenali dia:)






No comments: