Friday, February 5, 2010

average outcome still make me hepi:)


seriously latest event yg berlaku minggu ni pada awalnye nampak macam xkan ade hepi ending.
ending yg aku dpt pun xdela hepi ending yg macam dalam novel or movie kan.yg sampai dpt jumpe prince charming .duit turun dari langit.etc..its just a simple ending that just suit the plain me.hehehe
rupenye it seems that my luck this week seems okay la.
not as bad as i think when the bad news came and so do the outcome.lucky of me right?
hehehe.
so.
when i talked about my 'beloved' fren kat entry before2 ni kan.aku je yg emo terlampau.hahaha.
actually my dear fren,aku siap nanges lagi weh dalam bas.hahahah.
memalukan je kan.aku memang macam tu.paip air mata senang je nak tumpah.
aku nak bagi satu contoh ah.macamana diri aku yg tgh duk buat lawak.tetiba sebab satu sentence orang tu.aku terus nanges lepas tu.DIRECTLY!

masa minggu lepas kan aku balik uma.im soooo hepi la at that time.well,after lebih sebulan xbalik uma weh.rekod tu.hehee.so adalah rutin keluarga kami.apabila anak2 dalam keluarga kami balik.maka akan makan di luar.xkesahlah restoran ke kedai tepi jalan ke mcd ke.ape2 je tmpt yg halal la.tambah2 lagi last week,keluarga kami semua ada.sebab my adiks yg dekat jb and muar tu dua2 balik.so,nak jadi cerita,tengah aku duk kepoh2 berbual ngan my family.aku dengan my adik tengah berborak pasal prinsip2 hidup tau.aku lupe ape tah prinsip hidup yg aku carutkan.hahaha.and adik ku itu cakap "never borrow money if we cant afford to pay it back".well.aku terus terdiam and terus menangis.yeah.menangis dengan air mata memang berjuraian tahap x ingat ah.hahha.

sebenarnya aku memangla sengkek.pinjam org sana.mintak org sini.bila aku dgr adik aku cakap macam tu.automatik aku terus rasa sedih.huhuhu.makan nasi goreng ikan masin pun macam.peh.xde selera kot.hahaah.begitulah impak nye kata2 adik aku tu.

dan yg sebenarnye prinsip yg adik aku sebut tu just a bait from yamada tarou.ahhaha.tapi aku tetap terasa.at that time ah.i felt so down.hahah.

itulah diri aku.senang sangat menangis and terasa ngan orang lain:)

berbalik pada story asal.
jadinye.right after the next day yg aku nangis dalam bas tu sebab my fren tu.rupenye aku kena bendera jepun.ahhah.so itulah jawapan kepada ke'emo'an aku pada masa itu.


dan ye lagi satu.tentang entry sebelum ni yang aku duk story tentang my lappy kan.luckily she has recovered.without my money.ouh yeah alhamdulillah.bagus betul laptop ni.memahami kondisi kewangan tuannya yang sebegini.hahaha.

p/s:malam ni xnak tidur awal lagi.bapak gilaa betul malam tadi.aku tidur 12 jam kot.ahaha.dari kul 6 petang sampai 6 pagi.ahaaha.outcome die pagi tadi kepala aku pening gilaaaaa.

No comments: