Wednesday, January 13, 2010

code blue

aku rasakan diri aku lebih senang untuk update my belog berkaitan dengan yamapi je.jangan tanya kenapa.kerana jawapannya tentulah amat obvious oke.walaupun kiamat sudah dekat tapi kenapa aku masih leka.o yeah.mengapa?sila reflect diri memasing oke.

baik.


actually want to talk about code blue.i've watched all the episodes.yesss!!at last!dan terbukti yamapi sangat mantap dan hebat.thats my boy.hahaha.this drama majorly about doktor 2 yg merawat pesakit.and almost zero love scene in here.all just about rawat2 pesakit.tapi itu yg membuatkan daku lebih teruja.walaupun.yeah.almost setiap episod ada je darah memancut la apela.wth.aku memula memang rasa mual amat.yarkssss!!no wonder i didnt take biology masa F.4 dulu.ayak!tapi selepas apisod demi apisod.aku sudah lali.hehe.xdelah lali sangat.yamapi is my medicine to hilangkan my mual.ahaha.so i had fun watching it.go watch it dude.season 2 dah nak aired dah.aku mahu lihat yamapi lagii.

kenapa kat bilik xdapat line??????


KENAPA!!

kalau tidak konpem my lappy akan bertambah sarat dengan yamapi.ehehehe.
video yamapi.
pic yamapi.
cerita yamapi.

hmmmm.

maybe ada hikmahnya..
untuk mengelakkan me leka n lalai.hell yeah.i admit that.dan aku bersyukur gak aku xdapat line internet.gua lebih fokus!yeah!
fokus la kamu hingga ke akhirnya.
hopefully.

ypj xsettle2 lagi pulak.
duit semakin kering.
ai dah segan nak mintak duit aje kat my parents.
for now.cukup agi ahh.
tapiiii.
ngek!!hep ngan ypj tolong la cepat settle!mengong!hmm.
tanpa duit,belajar xfokus.hAHAHA
prinsip hidup aku yg baru yg semakin menjadi mata duitan.haha

No comments: