Friday, December 25, 2009

darjah 6 dan goddess


i'd left my primary school for about 7 years i guess..dan aku rasa diri aku ni sangatlah bangang..haha..sehari suntuk kot aku try cari cara nak solve soalan math my youngest bro..aku dah buleh solve,tp...bukan dari etika budak darjah 6..cara aku terlalu advance utk budak2 kecik spt beliau..well said..so the question until now left w/o answer..such a shame ek..kenapa aku xbleh nak twist otak aku utk berfikir cara budak darjah 6 bagi jawapan?nampak sangat di situ aku xboleh jadi cikgu..bahaha..so segala kemusykilan aku before this why cant i go through the interview is resolved..kerana aku bukan berjiwa pendidik..jadi,korang marilah bergabung tenaga bersama aku solve kan question budak darjah 6 ni..korang dah besar kan..dah akil baligh pun semua..sila jangan malukan diri sendiri..:)

miss x sells a cloth at price RM 258.6o..the profit she gain from the cost price is 20%..so how much is the cost price?

so sesapa yg tahu solve kan..mari tolong i..(-_-")

di samping mencederakan kereta my mum..aku juge ade aktiviti lain..yes!berjaya habiskan baca that story..tajuk nyer goddess of the night.time aku pegang je that book,aku sudah sangat attracted dengan sinopsis di muka belakang nye..sangat bertepatan ngan jiwa fantasi aku..hahah:)

the novel is about 4 girls yg kelihatan normal..tapi sebenarnya mereka ada kuasa tersembunyi yg tersendiri..yg sorg ni boleh invisible,hell yeah i really like this power..so cool dowh:)
next,there are who can read mind(ini pun seronok!!!!!)and can travels back in time(wohoho aku juge sangat suke ini power,if only i can travel back in time ek) and last but not least a gurl whose has premonition(petanda)...mereka ni semua adalah daughters of the moon..
disebabkan kesukaan melampau aku pada cerita ni,makanya aku dapat habis membaca nya dalam masa xsampai satu hari..kerana aku suka kuasa mereka..please let me lend ur power sisters:P

p/s:one day to go..haih cant wait!pulak ah kan..rase macam baru semalam balik rumah dari final exam..

No comments: