Sunday, July 26, 2009

shOpPiNg,,iBu,,aYaH,,nENeK




Aku da habaq kn yg parent nk dtg ari nih,,
so...
sgalenye lancar,,
yabedabeduuuu,,
dapat shopping beb,,
beli baju raye sgale,,
hehe...
syok je beli brg coz parent baru gaji woo,,
ahaha;p
gpon not me yg kuar duet,,
tp kesian ma dad n mom,,
pokai ye sbab anaK sulong mu ini,,
hehe...
sori ye T_T
den dapat besta,,
huu...
then ade jumpe mak sdare,CIK TEH
ngan
akak sdare,KAK IKI,,
neway terima kasih to my beluv parent,,
came all d way from batu pahat,,
terharu gileee,,
ngeee...



senarai barang dibeli kat nilai 3:
~kasot sukan(around 70)
~baju inner(rm 18)
~baju rayerr tuk satu famili teross,,tema warne kuning keorenan
siket or keemasan?tahla xrety nk describe warne dye,,hehe
~beg(rm20)



then bile bu ayah da blek,,
ptg nye den g outing ngan mber2,,
SHIDA n MAR,,
huhuhu,,
g giant je tapinye,,
huhuhu...
yela da kat nilai xde pasaraye laen,,
itu jela yg paling besar,,
perhaps?
shopping sakan smpy ke malam,,
best arr gak,,
hehehe...
aku kuar ikot suke aku je,,
xtnye opinion mom,,
tahape2 kn aku?
bile sampai giant baru gtaw,ibu pon terkezzzut berok,,
yela ank dare kuar malam,,
dalar kt bumi asing,,
huu,,
ALHAMDULILLAH xde pe yg terjadi,,




senarai brg beli kt giant:
~milo(dgn milo anda jadi sehat dan kuat!)=]
~megi(mkn megi rmbut anda jd kerinting dan lebat)
~kotak buku(saje je beli,takot nty buku bsepah2)hehe
~eye shadow(wahaha,hajat tercapai!heee)
~coklat,aku beli bnyk coz bg kt ainul,mar,shida(saje2)
~rexona(huhu)
~kfc
~icecream(my habit!)

dalam gambar:nenek,,ASMAH ALIMAN


then mlm tuh dkat kul 10 baru balek,,
heeee...
malam tuh kol my nanny,,
wuhuhu...
sbnanye i xla begitu rapat ngan nenek,,
tp sejak lepas bu ayah balek umrah,,
aku cam lbey close ngan nenek,,
coz kitorg adek-beradek ade stay tido uma nenek,,
kesian kat nenek,,
sorg2 je..
memg la ade bibik kt uma tuh,,
tp mesti rase laen or lbey fun if cucu or anak yg bsame,,
kn3???
nenek slalu nanges if kitorg balek,,
camane laa aku nk hadapi hari tua aku aek??
korg de idea??
+_+



P/S:UNTUK MAKLUMAN BERSAME,SY PAPARKAN HARGE BKN TOK SHOW OFF,,TP JUZ NK WAT IKTIBAR TOK ME IN D FUTURE,,HOW MUCH THEY HAD SPENT ON ME,,JUZ THAT,,

No comments: